REZERWACJA ONLINE SPRAWDŹ TERMIN

Regulamin

 

Regulamin rezerwacji

Przedmiot Regulaminu

  1. Regulamin jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłatę zadatku  lub całej należności za pobyt w Hotelu. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
  2. Zaznaczenie w formularzu rezerwacji opcji Zapoznałem się z Regulaminem oznacza, iż Klient rozumie i wyraża zgodę na warunki w niej umieszczone. Brak akceptacji Regulaminu spowoduje brak możliwości Rezerwacji.

Zasady rezerwacji:

  1. Rezerwacja dokonana za pośrednictwem internetowego formularza rezerwacyjnego jest rezerwacją wstępną, która po zweryfikowaniu dostępności przez pracownika Recepcji zostaje potwierdzona bądź anulowana.Rezerwacja może zostać także założona drogą mailową, faxem bądź telefonicznie.
  2. Warunkiem koniecznym dla dokonania wiążącej prawnie Hotel rezerwacji gwarantowanej jest dokonanie przedpłaty w wysokości 50% wartości pobytu w cenie standard lub za pobyt w ofercie specjalnej na konto bankowe hotelu lub należy podać numer karty kredytowej, datę jej ważności, kod CVC/CVV i nazwisko okaziciela karty, wraz z upoważnieniem do jej obciążenia.
  3. Poprzez ofertę specjalną należy rozumieć termin min. Weekend Trzech Króli, Święta Wielkanocne, Długi Weekend Majowy, Weekend Boże Ciało, Weekend Listopadowy, Święta Bożego Narodzenia, Sylwester i inne.
  4. Wpłaty należy dokonać w ciągu 7 dni od daty dokonania rezerwacji, chyba że na potwierdzeniu rezerwacji jest wskazany inny termin (jednakże nie później niż 2 dni przed planowanym przyjazdem); po upływie wskazanego terminu Hotel będzie uprawniony do anulowania rezerwacji.
  5. Za datę dokonania płatności uznaję się datę uznania rachunku bankowego Hotelu Villa Verde - w przypadku płatności kartowych liczy się moment uzyskania pozytywnej autoryzacji.
  6. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay. W przypadku korzystania z tej formy płatności, nie można zmieniać kwoty zadatku, podanej w potwierdzeniu rezerwacji.
  7. Z zastrzeżeniem puntu 8 poniżej, cena podana na potwierdzeniu rezerwacji jest ceną ostateczną i wiążąca, wpłata zadatku, całej należności za pobyt lub rozpoczęcie pobytu w hotelu jest równoznaczne z jej akceptacją.
  8. W przypadku wykrycia przez Hotel, iż cena na potwierdzeniu rezerwacji w wyniku omyłki została wskazana w sposób błędny, Hotel, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od przesłania potwierdzenia rezerwacji, a jednocześnie nie później niż na 48 godzin przed planowanym przybyciem Gościa, będzie uprawniony do jej skorygowania do ceny wynikającej z cennika dostępnego na stronie Hotelu Villa Verde bądź stosowanej w ramach danej oferty specjalnej.
  9. W przypadku skrócenia pobytu w Hotelu, Gość oprócz ceny za zrealizowany pobyt, będzie obciążony dodatkowo opłatą równą 100 % ceny niezrealizowanego planowanego pobytu. Wpłacone kwoty nie podlegają zwrotowi.
  10. Jeżeli pobyt ma być rozliczony fakturą VAT uprasza się o podanie danych do jej wystawienia w dniu dokonania wpłaty/rezerwacji. W przypadku nie podania danych do Fv na Firmę, w późniejszym terminie nie będzie możliwości rozliczenia pobytu fakturą VAT.
  11. Uprzejmie informujemy, iż nie akceptujemy płatności przelewem po realizacji usługi.
  12. Hotel nie akceptuje obecności zwierząt.

 

Anulowanie rezerwacji:

Wniosek o anulowanie rezerwacji powinien być zgłoszony w formie pisemnej, faxem lub pocztą elektroniczną.

W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu Gość zostanie obciążony opłatą za rezygnację z pobytu według następujących zasad:

- powyżej 60 dni od daty planowanego przyjazdu - 100% zwrotu wpłaconej kwoty

- od 59 do 30 dni od daty planowanego przyjazdu - 50% zwrotu wpłaconej kwoty

- poniżej 30 dni przed planowanym przyjazdem - wpłacona kwota nie podlega zwrotowi

- możliwość bezkosztowej zmiany terminu rezerwacji (uzależniona od dostępności pokoi w hotelu), najpóźniej na tydzień przed przyjazdem

- w przypadku zmiany terminu rezerwacji wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.

- w przypadku zwrotu wpłaconej kwoty procedura księgowa trwa ok 2tyg. i wymaga podpisania przez osobę wpłacającą niezbędnych dokumentów przesyłanych pocztą

-w przypadku anulacji rezerwacji z systemu MyBenefit wpłacone/pobrane punkty nie podlegają zwrotowi

 

Konto i dane do wpłaty:

GRUPA ŁAPAJ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K.
57-350 Kudowa Zdrój
ul. 1 Maja 25A

NIP: 899-273-61-73

Santander Bank Polska S.A.

61 1090 1825 0000 0001 1957 9138

 

Informacje dodatkowe:

  1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15.00, a kończy o godzinie 11.00.
  2. W cenę pokoju, w przypadku pobytu standardowego, wliczone jest śniadanie, możliwość korzystania z basenu wewnętrznego oraz saun, parking niestrzeżony
  3. W cenę Pakietu pobytowego wliczone jest śniadanie, możliwość korzystania z basenu i kompleksu saun, parking niestrzeżony oraz pozostałe usługi wg oferty danego pakietu.
  4. Dzieci do lat 4 - śpiące z rodzicami - pobyt w hotelu gratis.
  5. Dzieci 4-6 lat – śpiące z rodzicami - dopłata za śniadanie oraz obiadololację w zależności od wybranego wariantu pobytu
  6. Cena pokoju rodzinnego dotyczy 2 osób dorosłych i 2 dzieci do 16l., jeżeli dzieci mają powyżej 16l. należy zgłosić ten fakt przy rezerwacji, zostanie naliczona stosowna dopłata.
  7. Recepcja Hotelu Villa Verde czynna jest całą dobę, dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 670 38 00.
  8. Centrum SPA czynne jest codziennie od godziny 08.00 do godziny 21.00. Zabiegi wchodzące w skład Pakietów połączonych z odnową biologiczna rezerwowane są automatycznie. Dodatkowe zabiegi należy rezerwować osobiście pod numerem telefonu (32) 670 38 38.

 

Ustalenia Końcowe

  1. Klient jest odpowiedzialny za prawidłowe wypełnienie danych w formularzu rezerwacyjnym. Hotel nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowy wybór terminu przyjazdu lub wyjazdu lub błędne wypełnienie formularza danych przez Klienta.
  2. Za prawidłową obsługę pobrania kwot rezerwacyjnych odpowiedzialny jest system płatności elektronicznych Dotpay.pl
  3. Hotel oraz firma obsługująca serwis rezerwacji online nie ponosi odpowiedzialności za niedostępność systemu wynikającą nie z ich winy i innych czynników niezależnych.


Dane Osobowe

W trakcie dokonywania Rezerwacji Pakietu przez Hotel Rezerwujący wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych serwisu. Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu Rezerwacji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 28.09.1997 o ochronie danych osobowych.

 

Ubezpieczenie od rezygnacji z noclegów w hotelu

Uprzejmie informujemy, że jest możliwość wykupienia ubezpieczenia od rezygnacji z noclegów. Najważniejsze informacje znajdą Państwo TUTAJ . W celu wykupienia ubezpiecznia należy połączyć się za pomocą poniższego linka ze stroną firmy Signal Iduna:

UBEZPIECZ SIĘ W SIGNAL IDUNA

Dokumenty do pobrania:

OWU ubezpieczenia >>

Ubezpieczenie kosztów imprezy >>

Druk szkody >>