Program lojalnościowy dla Hotelu Villa Verde w Zawierciu oraz Verde Montana w Kudowie Zdroju
Program Wyjątkowy Gość jest programem lojalnościowym i powstał z myślą o osobach, które dobrze czują się w naszych obiektach oraz planują odwiedzać nas częściej.
1. POZIOM SREBRNY min. 3 zrealizowane pobyty - 5% rabatu (bez kwoty minimalnej), darmowy parking,
2. POZIOM ZŁOTY min. 3 zrealizowane pobyty na kwotę 20.000 zł - 7% rabatu, darmowy parking (Verde Montana)
3. POZIOM PLATYNOWY min 3. zreazlizowane pobyty na kwotę 30.000 zł - 10 % rabatu , darmowy parking ( Verde Monatana )
min. 3 zrealizowane pobyty na kwotę 30.000 zł - 10% rabatu, darmowy parking (Verde Montana)
Jak dołączyć do Programu?
To proste! Zgłoś swój udział podczas pobytu. Nasi pracownicy Recepcji chętnie wyjaśnią Ci zasady Programu i zapiszą do niego. Ty nie musisz robić nic więcej niż to, by relaksować się, w pełni korzystając z atrakcji Hotelu.
REGULAMIN:
Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin określa zasady udziału w programie lojalnościowym Hotelu Verde Montana w Kudowie Zdroju oraz Hotelu Villa Verde w Zawierciu
Warunki przystąpienia do Programu
1. W Programie lojalnościowym mogą uczestniczyć osoby fizyczne powyżej 18 roku życia i posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
2. Program nie dotyczy pobytów grupowych i konferencyjnych.
3. Warunkiem korzystania z uprawnień wynikających z faktu uczestnictwa w programie jest brak zaległych płatności na rzecz Organizatora Programu.
4. Korzyści wynikających z uczestnictwa w Programie nie można łączyć z innymi promocjami oferowanymi przez Hotel , chyba że dana promocja wyraźnie przewiduje taką możliwość.
Przystąpienie do programu
1. Warunkiem uczestnictwa w programie jest złożenie deklaracji członkowskiej oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla celów związanych z realizacją
2. Przywileje obowiązują tylko przy dokonywaniu rezerwacji pobytu bezpośrednio przez hotel. Telefonicznie pod numerem 32 670 38 00 oraz e-mailowo na adres recepcja@villaverde.pl lub w recepcji hotelowej. Zniżki nie obowiązują przy rezerwacjach przez portale sprzedażowe (np. Booking.com, HRS, Travelist, Triverna itp.).
3. Konto w systemie jest imienne oznacza to, że rabat przysługuje na rezerwacje maksymalnie 2 pokoi hotelowych podczas jednej rezerwacji. Uczestnik Programu Lojalnościowego dokonujący rezerwacji musi fizycznie przebywać w jednym z pokoi.
4. Rozliczenia finansowe oraz aktualizacja statusu Uczestnika Programu dokonywane są tylko poprzez recepcję Hotelu .
Postanowienia końcowe
W kwestiach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stroną rozstrzygającą jest Organizator Programu.
1. Organizator Programu ma prawo cofnąć część lub wszystkie przysługujące Uczestnikowi Programu przywileje, w przypadku gdy: Uczestnik programu naruszy postanowienia niniejszego Regulaminu, Uczestnik Programu nie stosuje się do ogólnie przyjętych zasad pobytu w hotelach czterogwiazdkowych, zgodnych z dobrymi obyczajami czy też do poleceń personelu hotelowego lub narusza postanowienia Regulaminu Hotelowego obowiązującego w Hotelu Verde Montana lub Villa Verde lub gdy dane podane przez Uczestnika Programu w deklaracji członkowskiej okażą się nieprawdziwe.
2. Organizator Programu zastrzega sobie prawo do zmiany, w każdym czasie, treści niniejszego Regulaminu bez podania przyczyny i zobowiązuje się informować Uczestników Programu o tych zmianach za pośrednictwem strony internetowej https://www.villaverde.pl
3. Aktualny Regulamin znajduje się na stronie internetowej https://www.villaverde.pl
4. Uczestnik Programu jest zobowiązany przynajmniej raz w ciągu roku skorzystać z usług Hotelu Verde Montana lub Villa Verde. Przerwa w korzystaniu z usług Hoteli dłuższa niż 2 lata skutkuje anulacją uczestnictwa w Programie Lojalnościowym.
Oferty specjalne
Ferie zimowe na Jurze - oferta HB
Ferie zimowe na Jurze - oferta HB

Ferie zimowe 2025 - oferta BB
Ferie zimowe 2025 - oferta BB

Dzień Kobiet Noc w Paryżu-1 noc
Dzień Kobiet Noc w Paryżu-1 noc

Dzień Kobiet Noc w Paryżu-2 noce
Dzień Kobiet Noc w Paryżu-2 noce

Weekend na Jurze
Weekend na Jurze

Wiosna na Jurze
Wiosna na Jurze

Rodzinna Wielkanoc 2025
Rodzinna Wielkanoc 2025
Hawajska Majówka na Jurze
Hawajska Majówka na Jurze
Wakacje 2025
Wakacje 2025
Pakiet rozgrzewający
Pakiet rozgrzewający

Opinie Gości
-
Różnorodność atrakcji dla dzieci, pyszne posiłki, każdy członek rodziny znalazł coś dla siebie, pokoje czyste. Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu
Anna
-
Hotel super, pięknie zagospodarowany teren, ciekawe animacje dla dzieci, dobre jedzenie, ładne pokoje.
Agnieszka
-
superowa obsługa!!!
super miła recepcja, super wyposażenie i atrakcje hotelu
Katarzyna
-
Wszystkie atrakcje na wysokim poziomie. Po zgłoszeniu diety bezglutenowej syna Hotel z pełnym zaangażowaniem przygotowywał posiłki. Jesteśmy bardzo zadowoleni
Kamila
-
Bardzo przyjemne miejsce do spędzenia czasu z dziećmi. Baseny, plac zabaw, codzienne inne aktywności z animatorem, wieczorne seanse przy popcornie, kręgielnia, sale zabaw. Naprawdę jest co robić. Super czyste pokoje i do tego pyszne śniadania. Serdecznie polecam.
Damian