Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Przed rozpoczęciem korzystania z Naszej strony prosimy Państwa o dokonanie wyboru czy strona może korzystać z plików cookie lub innych technologii, takich jak sygnały nawigacyjne w sieci web, znaczniki pikseli i obiekty Flash („Pliki cookie”).

Są wymagane, aby umożliwić korzystanie z podstawowych funkcji witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub zapamiętywanie, na jakim etapie rezerwacji jest użytkownik. Bez tych plików korzystanie z Naszej strony nie będzie możliwe.

Umożliwiają analizę korzystania z witryny przez użytkownika w celu oceny i poprawy jej wydajności dzięki zrozumieniu, jak korzystają z niej użytkownicy a także mają na celu dopasowanie i zapamiętanie preferencji użytkownika. Mogą one być również wykorzystywane do zapewnienia lepszej obsługi klienta na tej stronie. Na przykład: do zapamiętywania danych do logowania, zapisywania informacji o tym, co znajduje się w koszyku lub dostarczania informacji o sposobach korzystania z naszej strony, do zapisywania informacji o wybranym języku, regionie, rozmiarze czcionki, wyglądzie strony internetowej.

Te pliki cookie są wykorzystywane do wyświetlania reklam, które są bardziej dopasowane do użytkownika. Możemy dzielić się tymi informacjami z reklamodawcami lub wykorzystywać je w celu lepszego zrozumienia zainteresowań użytkownika. Reklamowe pliki cookie mogą być na przykład wykorzystywane do udostępniania danych reklamodawcom, tak aby reklamy, które widzi użytkownik były do niego bardziej dopasowane, aby mógł on udostępniać niektóre strony na portalach społecznościowych lub zamieszczać komentarze na naszej stronie.

Szczegółowa informacja na temat korzystania z plików cookie i związanych z nimi technologii znajduje się pod poniższym linkiem Polityce prywatności.

Program lojalnościowy dla Hotelu Villa Verde w Zawierciu oraz Verde Montana w Kudowie Zdroju

Program Wyjątkowy Gość jest programem lojalnościowym i powstał z myślą o osobach, które dobrze czują się w naszych obiektach oraz planują odwiedzać nas częściej. 

1. POZIOM SREBRNY min. 3 zrealizowane pobyty - 5% rabatu (bez kwoty minimalnej), darmowy parking,

2. POZIOM ZŁOTY  min. 3 zrealizowane pobyty na kwotę 20.000 zł  - 7% rabatu, darmowy parking (Verde Montana)

3. POZIOM PLATYNOWY min 3. zreazlizowane pobyty na kwotę 30.000 zł - 10 % rabatu , darmowy parking ( Verde Monatana )

min. 3 zrealizowane pobyty na kwotę 30.000 zł  - 10% rabatu, darmowy parking (Verde Montana)

Jak dołączyć do Programu?

To proste! Zgłoś swój udział podczas pobytu. Nasi pracownicy Recepcji chętnie wyjaśnią Ci zasady Programu i zapiszą do niego. Ty nie musisz robić nic więcej niż to, by relaksować się, w pełni korzystając z atrakcji Hotelu.

REGULAMIN:

Postanowienia ogólne

Niniejszy Regulamin określa zasady udziału w programie lojalnościowym  Hotelu Verde Montana w Kudowie Zdroju oraz Hotelu Villa Verde w Zawierciu

 

Warunki przystąpienia do Programu

1.       W Programie lojalnościowym mogą uczestniczyć osoby fizyczne powyżej 18 roku życia i posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.

2.       Program nie dotyczy pobytów grupowych i konferencyjnych.

3.       Warunkiem korzystania z uprawnień wynikających z faktu uczestnictwa w programie jest brak zaległych płatności na rzecz Organizatora Programu.

4.       Korzyści wynikających z uczestnictwa w Programie nie można łączyć z innymi promocjami oferowanymi przez Hotel , chyba że dana promocja wyraźnie przewiduje taką możliwość.

Przystąpienie do programu

1.       Warunkiem uczestnictwa w programie jest złożenie deklaracji członkowskiej oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla celów związanych z realizacją

2.       Przywileje obowiązują tylko przy dokonywaniu rezerwacji pobytu bezpośrednio przez hotel. Telefonicznie pod numerem 32 670 38 00 oraz e-mailowo na adres recepcja@villaverde.pl lub w recepcji hotelowej. Zniżki nie obowiązują przy rezerwacjach przez portale sprzedażowe (np. Booking.com, HRS, Travelist, Triverna itp.).

3.       Konto w systemie jest imienne oznacza to, że rabat przysługuje na rezerwacje maksymalnie 2 pokoi hotelowych podczas jednej rezerwacji. Uczestnik Programu Lojalnościowego dokonujący rezerwacji musi fizycznie przebywać w jednym z pokoi.

4.       Rozliczenia finansowe oraz aktualizacja statusu Uczestnika Programu dokonywane są tylko poprzez recepcję Hotelu .

 

 

Postanowienia końcowe

 

W kwestiach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stroną rozstrzygającą jest Organizator Programu.

1.       Organizator Programu ma prawo cofnąć część lub wszystkie przysługujące Uczestnikowi Programu przywileje, w przypadku gdy: Uczestnik programu naruszy postanowienia niniejszego Regulaminu, Uczestnik Programu nie stosuje się do ogólnie przyjętych zasad pobytu w hotelach czterogwiazdkowych, zgodnych z dobrymi obyczajami czy też do poleceń personelu hotelowego lub narusza postanowienia Regulaminu Hotelowego obowiązującego w Hotelu Verde Montana lub Villa Verde lub gdy dane podane przez Uczestnika Programu w deklaracji członkowskiej okażą się nieprawdziwe.

2.       Organizator Programu zastrzega sobie prawo do zmiany, w każdym czasie, treści niniejszego Regulaminu bez podania przyczyny i zobowiązuje się informować Uczestników Programu o tych zmianach za pośrednictwem strony internetowej https://www.villaverde.pl  

3.       Aktualny Regulamin znajduje się na stronie internetowej https://www.villaverde.pl  

4.       Uczestnik Programu jest zobowiązany przynajmniej raz w ciągu roku skorzystać z usług Hotelu Verde Montana lub Villa Verde. Przerwa w korzystaniu z usług Hoteli dłuższa niż 2 lata skutkuje anulacją uczestnictwa w Programie Lojalnościowym.

 

 

 

Opinie Gości

  • Różnorodność atrakcji dla dzieci, pyszne posiłki, każdy członek rodziny znalazł coś dla siebie, pokoje czyste. Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu
    Anna
  • Hotel super, pięknie zagospodarowany teren, ciekawe animacje dla dzieci, dobre jedzenie, ładne pokoje.
    Agnieszka
  • superowa obsługa!!! super miła recepcja, super wyposażenie i atrakcje hotelu
    Katarzyna
  • Wszystkie atrakcje na wysokim poziomie. Po zgłoszeniu diety bezglutenowej syna Hotel z pełnym zaangażowaniem przygotowywał posiłki. Jesteśmy bardzo zadowoleni
    Kamila
  • Bardzo przyjemne miejsce do spędzenia czasu z dziećmi. Baseny, plac zabaw, codzienne inne aktywności z animatorem, wieczorne seanse przy popcornie, kręgielnia, sale zabaw. Naprawdę jest co robić. Super czyste pokoje i do tego pyszne śniadania. Serdecznie polecam.
    Damian